Modelo “plural-integral” de atención primaria á saúde e satisfacción dos usuarios
Contido principal do artigo
Publicada: Mar 25, 2012
Número: Vol. 7 Núm. 2 (2012)
Resumo
O presente traballo ten como finalidade propoñer a implementación dun Modelo Plural-integral de Atención Primaria á Saúde en México que axilice o ingreso das persoas a estes servizos e garanta a satisfacción dos usuarios. Métodos: levouse a cabo unha revisión e análise crítica de bibliografía sobre o tema para mellorar a proposta. Achados: en diversos países estanse implementando sistemas de atención á saúde orientados á Atención Primaria e están obtendo mellores resultados sobre a saúde da súa población e son máis eficientes.
Detalles do artigo
Palabras chave:
atención primaria á saúde, calidade da atención, satisfacción de usuarios
Artigos máis leídos do mesmo autor/a
- José G. Vargas-Hernández, Sustentabilidade organizacional para o desenvolvemento ambiental e económico. O caso de microempresas en San Sebastián del Sur , Revista A&C: Vol. 6 Núm. 1 (2011)
- Rosa Elvira Campos Álvarez, José G. Vargas-Hernández, Futuros empresarios: mozos zacatecanos e as súas habilidades emprendedoras , Revista A&C: Vol. 6 Núm. 2 (2011)
- Vaca Medina Jesús, José G. Vargas-Hernández, Impacto da reforma enerxética no mercado dos fertilizantes en méxico , Revista A&C: Vol. 9 Núm. 1 (2014)
- José G. Vargas-Hernández, Ernesto Guerra García, María Eugenia Meza Hernández, Avaliación sociocultural para proxectos de investimento en comunidades indíxenas wixarikas , Revista A&C: Vol. 7 Núm. 2 (2012)