O marketing público na xestión dos servizos sociais da comunidade galega: unha análise da súa aplicación na administración autonómica
Contido principal do artigo
Publicada: Mar 29, 2013
Número: Vol. 8 Núm. 2 (2013)
Resumo
A inminente desaparición operativa do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar é un novo paso no proceso de xestión efectiva dos servizos sociais públicos a nivel autonómico impulsados na Lei 13/2008 de servizos sociais de Galicia. Este artigo explora a presenza que adquiriu na entidade o marketing público e as estratexias e recursos empregados desde entón na execución dos servizos aos cidadáns nun momento vital de transición cara un novo organismo, a Axencia Galega de Servizos Sociais
Detalles do artigo
Palabras chave:
marketing público, servizos sociais, Administración autonómica, Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar
Artigos máis leídos do mesmo autor/a
- Mariña-Balbanera Fariña Santos, A aplicación da mercadotecnia nos servizos sociais municipais: un estudo de caso , Revista A&C: Vol. 12 Núm. 1 (2017)