A aplicación da mercadotecnia nos servizos sociais municipais: un estudo de caso

Mariña-Balbanera Fariña Santos

Contido principal do artigo

Publicada: Mar 25, 2017
Resumo

Este artigo ofrece os resultados obtidos a partir de entrevistas desenvolvidas durante a lexislatura 2011-2015 á dirección técnica e política das concellarías de servizos sociais das sete cidades de Galicia durante o proceso de reforma local. Organizáronse as principais conclusións arredor das variables do marketing mix, xerando unha perspectiva de mercadotecnia pública na xestión dos servizos sociais municipais. Estas liñas de traballo confirman o escaso desenvolvemento da xestión da mercadotecnia na Administración local e o descoñecemento de moitos conceptos que se supuñan asimilados desde hai máis dunha década e que inflúen neste estudo, que demostra as diferenzas e asimetrías nos sistemas político-administrativos locais

Detalles do artigo

Palabras chave:
mercadotecnia pública, xestión pública, Administración local, servizos sociais municipais, reforma local.