Dereito de petición e dereito de queixa
Contido principal do artigo
Publicada: Mar 20, 1994
Número: Vol. 1 Núm. 06 (1994)
Resumo
O autor recolle a doutrina sobre a decadencia do dereito de petición, indicando que non sobrevén pola introducción de novas e mellores vías para a reparación dos dereitos individuais violados, senón que a auténtica razón desa decadencia está na confusión do dito dereito como un dereito omnicomprensivo e non como un verdadeiro dereito político.
Detalles do artigo
Palabras chave:
Dereito, petición, participación
Artigos máis leídos do mesmo autor/a
- Francisco Javier Cancela Rodríguez, Xornadas sobre o Estatuto da Función Pública , Revista Galega de Administración Pública: Vol. 1 Núm. 05 (1993)
- Francisco Javier Cancela Rodríguez, A potestade regulamentaria das Comunidades Autónomas , Revista Galega de Administración Pública: Vol. 1 Núm. 04 (1993)
- Francisco Javier Cancela Rodríguez, Manual de Procedementos de Xestión de Recursos Humanos , Revista Galega de Administración Pública: Vol. 1 Núm. 03 (1993)
- Francisco Javier Cancela Rodríguez, Xornada sobre o Proxecto de Lei da reforma da función pública , Revista Galega de Administración Pública: Vol. 1 Núm. 06 (1994)
- Francisco Javier Cancela Rodríguez, A proba no proceso administrativo (obxecto, carga e valoración) , Revista Galega de Administración Pública: Vol. 1 Núm. 05 (1993)
- Francisco Javier Cancela Rodríguez, Aspectos procesais da tutela xurisdicional contencioso-administrativa dos dereitos fundamentais , Revista Galega de Administración Pública: Vol. 1 Núm. 08 (1994)
- Francisco Javier Cancela Rodríguez, Xornadas de estudio sobre procedemento administrativo. IV Encontro hispano-arxentino , Revista Galega de Administración Pública: Vol. 1 Núm. 07 (1994)