As programacións didácticas forman parte da actividade profesional docente, intentando mellorar o proceso ensinanza-aprendizaxe. Trátase dun proxecto que: Recolle as necesidades e caractarísticas do alumnado, analiza os obxectivos para alcanzar, explicita as decisión que se toman nun grupo docente, intenta desenvolver as máximas expectativas de éxito por parte do alumnado, sendo o documento de acción educativa. A súa finalidade se relaciona coa xestión práctica do proceso ensinanza-aprendizaxe e os seus resultados, recolle as intencións educativas concretas, proporciona un marco coherente ao grupo docente, evita a improvisación e o activismo sen intención educativa e determina as aprendizaxes imprescindíbeis e esperábeis ao rematar o ciclo.É a concreción contextualizada das decisións tomadas no PEC e no PCC, garantiza unha avaliación obxectiva, onde os contidos, obxectivos e criterios de avaliación podan ser coñecidos, permite a toma de decisión por parte dos docentes, aumenta a conciencia dos docentes sobre a súa práctica educativa, respondendo ás características de adecuación, concreción, flexibilidade e viabilidade.Dada a importancia das programacións didácticas, obsérvase unha carencia formativa dos docentes dos centros de formación e experimentación agroforestal da Consellería do Medio Rural.
GUISAMO |