Os empregados públicos deben avaliar proxectos de emprendemento e posta en marcha de empresas; o que fai necesario que coñezan non só os trámites básicos e xerais que as mesmas deben seguir para iniciar a súa actividade, senón tamén aqueles específicos dependendo do sector de actividade ó que se adique a empresa que desenvolva o proxecto avaliado. Así mesmo, analizar as cuestións fiscais que poidan afectar a cada entidade, e así valorar as obrigacións tributarias segundo a súa constitución.
O curso debe capacitar aos traballadores do sector público que o reciban para:
-Profundar nos requisitos administrativos necesarios para a posta en marcha dunha empresa, tanto a nivel fiscal e laboral, como no relativo ás licencias que se precisan para o desenvolvemento de cada negocio.
-Valorar as especialidades aplicables a cada sector de actividade e coñecer os requisistos específicios que lle corresponden.
-Avaliar se os proxectos empresariais cumpren os requisitos administrativos necesarios para a súa correcta posta en marcha.
-Coñecer as obrigacións fiscais e tributarias correspondentes segundo a natureza de cada entidade ou persoa física, no seu caso.
SANTIAGO |