1.- Facilitar a persoal técnico e directivo da Administración autonómica coñecementos sobre que é avaliación da calidade dos Servizos públicos, as súas fases de traballo, así como as principais variables e decisións que se deben ter en conta no proceso de realización dunha avaliación da calidade de servizos públicos por parte de departamentos de Administración general o de entidades instrumentales del Sector público auotnómico de Galicia.
2.- Contribuír con ese coñecemento a que o persoal técnico e directivo do Sector Público autonómico de Galicia:
a) desenvolva competencias para que se poida incrementar a posta en práctica da análise e a avaliación da calidade dos servizos públicos prestados (prevista no artigo 23 da Lei 1/2015, do 1 de abril, de garantía da calidade dos servizos públicos e da boa administración (DOG Núm. 81, do 30 de abril)), cun enfoque de orientación a resultados obxectivos e de satisfacción das expectativas dos cidadáns/usuarios dos servizos;
b) teña ferramentas que lle faciliten contar con evidencias para a toma de decisións sobre a prestación de servizos públicos e facilitar unha mellora continua da calidade deses servizos públicos.
3.- Dar cumprimento ao disposto no artigo 22 da Lei 1/2015, do 1 de abril, de garantía da calidade dos servizos públicos e da boa administración (DOG Núm. 81, do 30 de abril), en canto a facilitar aos empregados públicos formación e capacitación en xestión e avaliación da calidade dos servizos públicos.
SANTIAGO |