Escola Galega de Administración Pública
Mapa web   |   Accesibilidade   |   Contacto
EGAP EGAPFORMACIÓN MULTIMEDIA ACTUALIDADE COÑECEMENTO
CV20004 - Resolución de conflitos de consumo. A tramitación das súas reclamacións.

Coñecer os dereitos básicos das persoas consumidoras e usuarias, e aprender de xeito fácil e comprensible como proceder para presentar unha reclamación en materia de consumo. Así como, coñecer os pasos a seguir antes, durante e despois de presentar unha reclamación.
Realízase unha aproximación ao funcionamento dos servizos do Instituto Galego de Consumo e da Competencia e as súas vías de resolución de conflitos.

DESCARGAR DOCUMENTOS
Datos Técnicos do curso
Grupo: Cursos Convenios
Area: Consellería de Economía e Industria
Calificacion: Aproveitamento
Plan: F. Contínua
Administracion: AU|LO
Horas: 20
Estado: Producción
Mod.imparticion: Teleformación
Tipoloxia: Xeral
Data inicio matricula: 18/01/2020 - 08:00h
Data Fin matricula: 29/01/2020 - 23:55h
Responsable: RODRIGUEZ VARELA, MARIA MONTSERRAT - montserrat.rodriguez.varelaarrobaxunta.es
1 Edicións
T01
Localidade
TELEFORMACIÓN
Inicio
11/02/2020
Fin
10/03/2020
Data exame
N/D
Prazas
50
SIGUENOS ...
 
Matrícula
 
AULA VIRTUAL
 
CONTIDOS RELACIONADOS
 
CONTACTO
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS
Ir a información de Xacobeo 212