Escola Galega de Administración Pública
Mapa web   |   Accesibilidade   |   Contacto
EGAP EGAPFORMACIÓN MULTIMEDIA ACTUALIDADE COÑECEMENTO
FC08164 - Atención telefónica ao cidadán de calidade

Desenvolver actitudes adecuadas na atención telefónica ao cidadán. Entrenar e adquirir estruturas adecuadas na recepción das chamadas. Entrenar e adquirir destrezas para dar información adecuada á demanda. Entrenar e adquirir estruturas para transferir chamadas en presenza/ausencia do destinatario. Entrenar e adquirir estruturas para transferir chamadas en presenza/ausencia do xefe/a. Entrenar e adquirir destrezas e actitudes adecuadas en situacións de especial dificualtade. Entrenar e adquirir destrezas e estruturas na realización das chamadas. Ofrecer ao cidadán un servizo por teléfono de calidade.

DESCARGAR DOCUMENTOS
Datos Técnicos do curso
Grupo: Cursos Autonómico
Area: Coñecementos transversais
Calificacion: Asistencia
Plan: F. Finalistas
Horas: 15
Estado: Convocado
Administracion: AUTONÓMICA
Mod.imparticion: Presencial
Tipoloxia: Xeral
Data inicio matricula: 19/06/2008 - 08:00h
Data fin matricula: 02/07/2008 - 14:00h
2 Edicións
SANTIAGO
Localidade
Santiago de Compostela
Inicio
17/11/2008
Fin
21/11/2008
Data exame
N/D
Prazas
20
SIGUENOS ...
 
Matrícula
 
AULA VIRTUAL
 
CONTIDOS RELACIONADOS
 
CONTACTO
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS
Ir a información de Xacobeo 212