Escola Galega de Administración Pública
Mapa web   |   Accesibilidade   |   Contacto
EGAP EGAPFORMACIÓN MULTIMEDIA ACTUALIDADE COÑECEMENTO
FC11106 - Atención telefónica ao cidadán

Desenvolver actitudes adecuadas na atención telefónica ao cidadán. Entrenar e adquirir estruturas adecuadas na recepción das chamadas. Entrenar e adquirir destrezas para dar información adecuada á demanda. Entrenar e adquirir estruturas para transferir chamadas en presenza/ausencia do destinatario e do xefe/a. Entrenar e adquirir destrezas e actitudes adecuadas en situacións de especial dificultade. Entrenar e adquirir destrezas e estruturas na realización das chamadas. Ofrecer ao cidadán un servizo por teléfono de calidade.

DESCARGAR DOCUMENTOS
Datos Técnicos do curso
Grupo: Cursos Autonómico
Area: Coñecementos transversais
Calificacion: Aproveitamento
Plan: F. Finalistas
Horas: 15
Estado: Convocado
Administracion: AUTONÓMICA
Mod.imparticion: Presencial
Tipoloxia: Xeral
Data inicio matricula: 27/12/2010 - 08:00h
Data fin matricula: 13/01/2011 - 14:00h
6 Edicións
SANTIAGO
Localidade
Santiago de Compostela
Inicio
14/03/2011
Fin
22/03/2011
Data exame
N/D
Prazas
20
Programa
Atención telefónica ao cidadán.
Luns, 14 de Marzo de 2011.

  •  
    •   Present

SIGUENOS ...
 
Matrícula
 
AULA VIRTUAL
 
CONTIDOS RELACIONADOS
 
CONTACTO
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS
Ir a información de Xacobeo 212