•Reflexionar sobre os aspetos da lingua e da cultura de Portugal e do Brasil, no esencial á vinculación dos contidos lingüísticos e socio-culturais. Non serán tratados, por economía de tempo, outras áreas como os Países Africanos de Língua Portuguesa, Oriente e outras comunidades luso-falantes”
•Coñecer a actualidade cultural e social portuguesas nos ámbitos máis diversificados.
•Percepcionar a lingua como medio de interacción social, de estruturación do pensamento e da identidade dos individuos nas súas interaccións e relacións co medio;
•Familiarizarse con técnicas e procedementos necesarios para o desenvolvemento da actividade
•Obxectivos didácticos específicos.
•Coñecer e utilizar o sistema de representación gráfica e coñecer a correspondenciaortografia-fonética do sistema da lingua portuguesa.
•Comprender e expresar relacións internas dentro da estrutura oracional.
•Comprender e expresar significados conceptuais e relacións entre distintas partes do discurso.
•Adquirir un nivel básico de competencia na expresión/comprensión escrita e oral na lingua portuguesa orientada, no xeral, para o sector servizos.
•Utilizar a lingua como instrumento de comunicación na atención ao cliente e outras tarefas propias do sector (promoción, resolución de reclamacións, atención telefónica, etc...).
•Fornecer ferramentas para a auto-aprendizaxe así como as nocións socio-lingüísticas e culturais fundamentais para poder comunicar nun nivel elemental e básico da lingua.
•Comprender o esencial da información escrita difundida (folhetos, prensa, correspondencia persoal, etc.).
•Comprender o esencial das estruturas da lingua oral usada en situacións habituais no sector (conversas telefónicas, no restaurante, na recepción do establecemento, etc.).
•Redactar e entender notas, apontamentos e anotacións persoais.
•Cubrir questionários e impresos, relatar informes.
•Comunicar, por escrito e oralmente, de forma elemental mais eficiente.
•Escribir sobre temas relacionados co ámbito profesional, transmitindo os conceptos básicos.
SANTIAGO |