Este curso está deseñado para, mediante un sistema de ensino-aprendizaxe adaptado
ao perfil do conxunto dos participantes, completar os coñecementos e perfeccionar as competencias e habilidades do colectivo de empregados públicos que ocupan ou poidan
ocupar postos directivos na Administración autonómica galega.
O curso pretende dotar as persoas destinatarias directas dos instrumentos e ferramentas
de análise e de xestión necesarias para despregar ao máximo as súas potencialidades
de liderado, implantar a cultura da calidade pública e a mellora continua e optimizar a satisfacción
do cliente-usuario de servizos públicos.
Do mesmo modo que ensinará ao persoal directivo público a pensar estratexicamente,
a avaliar posibles alternativas, a tomar decisións e a planificar programas de implementación
desas decisións, e que os familiarizará cos instrumentos e as ferramentas útiles para
o control e mellora da xestión, a avaliación de programas e as políticas públicas. Tamén os
instruirá para sacar o máximo proveito ás súas habilidades de comunicación, de xestión
dos equipos, de negociación e de xestión da crise.
Finalmente, pretende fomentar o intercambio de coñecementos e experiencias entre o
colectivo de empregados públicos cunha traxectoria curricular e profesional de liderado,
institucionalizar as redes de colaboración entre o persoal directivo público que desempeñe
funcións e exerza responsabilidades nas distintas organizacións públicas ou departamentos
da Administración autonómica e potenciar a cultura do público e o compromiso ético do
colectivo de xestores públicos de alto nivel.
SANTIAGO |