A EGAP publica os resultados da enquisa de satisfacción do seu servizo de reserva de aulas
A Escola / Venres, 10 de Maio de 2013.
A Escola Galega de Administración Pública presenta os resultados dunha enquisa de satisfacción levada a cabo entre os usuarios do servizo de reservas de aulas da EGAP durante o ano 2012 no que se avaliou a satisfacción xeral co servizo, ao persoal responsable, a información dispoñible, a xestión das solicitudes e as instalacións.
Na avaliación da satisfacción xeral co servizo acadouse unha puntuación do 8,8 sobre unha escala de 0 a 10.
Máis polo miúdo analizáronse outras cuestións, como o persoal do servizo no cal se avaliou o trato e atención do persoal responsable (8,8), a disposición do persoal para brindar axuda (8,9) e a atención personalizada (8,8), entre outros factores. Ademais, os enquisados tamén valoraron a información que se lles deu sobre o servizo (8,5), a xestión das solicitudes (8,7) e as instalacións da Escola (8).
Finalmente, onde mellor se exemplifican as boas avaliacións do servizo é na capacidade da EGAP para fidelizar os usuarios. Ao redor do 90% dos participantes na enquisa aseguran que volverían facer uso do servizo de reserva de instalacións e que mesmo llelo recomendarían a outros organismos e institucións.