Escola Galega de Administración Pública
Xunta de Galicia - Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza
Mapa web   |   Accesibilidade   |   Contacto
EGAP EGAPFORMACIÓN EGAP ABERTA EGAP HOXE EGAP A MÁIS

AVISO E RECOMENDACIÓN: O seu navegador web (Internet Explorer 6) está obsoleto o cal pode provocar que certos elementos se mostren descolocados ou non se carguen correctamente. Ademáis, tampouco poderá ver ben, populares webs como Youtube ou Facebook, entre outras moitas. Recomendámoslle actualizar o seu navegador nos enlaces seguintes:

Internet Explorer Mozilla Firefox Google Chrome Apple Safari Opera
  • Imagen 1 de 7  

    Informe de avaliación da satisfacción coa formación impartida pola EGAP no 2010

    Investigación / Xoves, 31 de marzo de 2011.

    Ao abeiro do proxecto de implantación do Modelo EFQM de Excelencia na xestión da Escola Galega de Administración Pública, e cumprindo cos seus compromisos de calidade, a EGAP realiza unha avaliación integral de todo o seu programa formativo.


    Os resultados desta avaliación recóllense no Informe de satisfacción coa formación impartida pola EGAP (2010) , froito da análise das 9.474 enquisas de satisfacción cumprimentadas polo alumnado, nas modalidades presencial e teleformación, así como das 706 enquisas cumprimentadas polos docentes e titores/as da Escola.

    Este informe, que por primeira vez se fai público na páxina web da Escola, presenta de forma estruturada e gráfica informacións referidas á satisfacción do alumnado cos cursos, á motivación do alumnado para participar nas accións formativas, así como á valoración da calidade da actividade formativa organizada pola Escola. Os resultados acadados apuntan ideas e conclusións útiles para mellorar a nosa oferta formativa ao mesmo tempo que dan a coñecer aos interesados/as a valoración dos cursos.

    Dende a EGAP, compartirmos a idea de que para coñecer o nivel de calidade dun servizo é necesario coñecer que opinan as persoas que fan uso deste. Un “servizo de calidade” é aquel que satisfai as expectativas das persoas que o empregan polo que é preciso coñecer a opinión e o grao de satisfacción destas persoas. A mellora dos servizos que prestamos debe formularse dende o punto de vista dos seus usuarios/as, por iso, a EGAP pon en marcha o Sistema Integral de Avaliación da Formación, que nos permite dispoñer de información para mellorar de xeito continuado a nosa oferta formativa e adaptar a formación ás demandas e expectativas dos usuarios/as dos nosos servizos.

  • Recursos
  •   Informe de avaliación da satisfacción coa formación impartida pola EGAP no 2010  
  •   Anterior Seguinte  
    Pax 5 de 758
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS
Turismo de Galicia