Escola Galega de Administración Pública
Xunta de Galicia - Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza
Mapa web   |   Accesibilidade   |   Contacto
EGAP EGAPFORMACIÓN EGAP ABERTA EGAP HOXE EGAP A MÁIS

AVISO E RECOMENDACIÓN: O seu navegador web (Internet Explorer 6) está obsoleto o cal pode provocar que certos elementos se mostren descolocados ou non se carguen correctamente. Ademáis, tampouco poderá ver ben, populares webs como Youtube ou Facebook, entre outras moitas. Recomendámoslle actualizar o seu navegador nos enlaces seguintes:

Internet Explorer Mozilla Firefox Google Chrome Apple Safari Opera
Concepto e clases de marcas
Manuel Areán Lalín, catedrático de Dereito Merc...
Sábado, 19 de marzo de 2011

  Reproducións 40475
Publicar en redes sociais    
Descrición

A marca é un dereito exclusivo que permite ás empresas impedir que outros usen unha simboloxía igual ou similar. Móstrase a dimensión comunicativa das marcas, reflexionando sobre o seu papel na sociedade. Defínese o concepto de marca e reflexiónase sobre a necesidade dunha protección por parte da lei. Tamén se fai referencia á denominación semántica dos medicamentos xenéricos abrindo un debate sobre se se pode considerar que teñen asociados uns determinados valores por pertencer a diferentes laboratorios. Por último, alúdese ao concepto de marca branca, que fai cuestionar o valor que ten o concepto de marca.



Tags: Formación Calidade Dereito

Outros contidos relacionados


CANLES
Tags
OS + VISTOS
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS
Turismo de Galicia