Escola Galega de Administración Pública
Xunta de Galicia - Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza
Mapa web   |   Accesibilidade   |   Contacto
EGAP EGAPFORMACIÓN MULTIMEDIA ACTUALIDADE COÑECEMENTO
A lexitimidade dun encontro. A definición dunha identidade visual para a cidade histórica.
Juan M. Monterroso Montero, departamento de Histor...
Martes, 13 de Abril de 2010

  Reproducións 42140
Publicar en redes sociais    
Descrición

A creación dunha imaxe visual dun centro histórico é fundamental para a sociedade e para o turismo, pero debe evitarse o abuso de certas imaxes para non baleiralas de contido, xa que deste xeito se perdería o enlace cos sinais de identidade. Tamén se debe ter en conta a relación da sociedade co patrimonio e as categorías de turistas, que teñen diferentes expectativas e intencións.

O proceso de comunicación global do patrimonio cultural pasa polas fases de investigación, planificación estratéxica, execución da difusión cultural e execución da comunicación. A través disto pódese crear unha imaxe adecuada coa que se eduque á sociedade, se divulgue información e se dea a posibilidade de interpretar o patrimonio á cidadanía.
 

Outros contidos relacionados


CANLES
OS + VISTOS
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS
Turismo de Galicia