Escola Galega de Administración Pública
Mapa web   |   Accesibilidade   |   Contacto
EGAP EGAPFORMACIÓN MULTIMEDIA ACTUALIDADE COÑECEMENTO
Marca, innovación e internacionalización, claves de la competitividad empresarial
Antonio Abril Abadín
Martes, 28 de Xullo de 2009

  Reproducións 43377
Publicar en redes sociais    
Descrición
Conselleiro secretario xeral de Inditex, vicepresidente do Foro de Marcas Renombradas e presidente do Consello Social da Universidade da Coruña.

O éxito empresarial baséase en tres aspectos: o capital comercial, o tecnolóxico e o humano, todo iso nun ámbito de economía globalizada.

A internacionalización é un motor da economía e unha necesidade como obxectivo de todas as políticas empresariais, públicas e universitarias, vai determinar a competitividade dunha empresa.

O capital comercial é esencialmente a marca, un sigo non que serve para distinguir un servicio ou produto doutro

A marca é un signo que serve para distinguir produtos e servizos doutros similares que compiten con eles no mercado. Para o empresario é un cúmulo de experiencias, a expresión dunha visión e uns valores empresariais que se traducen nunha forma particular de entender e xestionar o negocio; é o auténtico activo intanxible, estratéxico e esencial dunha empresa, resume a imaxe e a reputación da empresa.
A marca é a base da confianza do consumidor.
Hoxe en día as marcas xeran afinidade emocional co cliente e de aí a importancia da responsabilidade social corporativa.

Outros contidos relacionados


CANLES
OS + VISTOS
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso legal | Atendémolo/a | RSS
Ir a información de Xacobeo 212